Reunió de la Mesa General de la Funció Pública

Demà dijous, 2 de febrer, a les 12.00 hores, al c/Sepúlveda, 148-150, de Barcelona

Demà dijous, 2 de febrer, a les 12.00 hores del migdia, CCOO assistirà a una nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública que es realitzarà a la seu del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat del c/Sepúlveda, 148-150, Barcelona.

Aquesta mesa va ser demanada per la part sindical el mes de desembre de 2016 per poder negociar les propostes de recuperació de drets en el marc dels Pressupostos de la Generalitat.

Els sindicats de la Mesa exigiran de nou al Govern mesures per seguir recuperant els drets que van ser arrabassats el 2012 i les pagues de 2013 i 2014. Els treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya van patir les retallades més fortes de totes les Administracions de Catalunya i són els que menys han recuperat.

A l’hora d’inici de la Mesa està convocada una concentració de delegats i delegades sindicals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de febrer de 2017