Reunit el consell de la federació i consultada l'afiliació

La Federació d'Educació de CCOO decideix acceptar la proposta d'acord del Departament d'Ensenyament

El Consell de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, màxim òrgan de direcció, reunit avui, dissabte, davant la proposta d’acord presentada pel Departament d’Ensenyament a la Mesa Sectorial del passat 25 de gener del 2017, considera que és un pas endavant per recuperar els drets laborals aconseguits amb molts anys de mobilitzacions i negociacions.

Tot i que som lluny de recuperar els drets laborals de l’Acord del 2005, signat en solitari per CCOO,  el sindicat considera que és un bon punt de partida per continuar lluitant fins a recuperar la totalitat dels nostres drets.

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, coherent amb els seus principis, ha consultat la seva afiliació i la totalitat dels docents, que, de forma molt majoritària (86% de la nostra afiliació), han considerat positiva aquesta proposta, però CCOO no desconvocarà la vaga del 9-F fins que se signi l’acord marc negociat amb el departament.

La nostra federació continuarà lluitant amb la resta de les empleades i empleats públics de la Generalitat, per tal de revertir el conjunt de retallades aplicades durant aquests anys.

28/01/2017