Demà dissabte, 28 de gener, a partir de les 11.30 hores, a l'avinguda Reina Maria Cristina de Barcelona

Joan Carles Gallego participa a l'acte final de la Marxa Pagesa, convocada per Unió de Pagesos

Unió de Pagesos ha convocat una mobilització de tractors, anomenada Marxa Pagesa per la dignitat de la pagesia, entre el 26 de gener i demà, 28 de gener, amb inici a set territoris del país (comarques de Girona, plana de Lleida, muntanya, camp de Tarragona, terres de l’Ebre, Catalunya central i Àrea Metropolitana de Barcelona).

Demà dissabte, 28 de gener, la marxa arribarà a Barcelona, on es farà un acte a l’avinguda Reina Maria Cristina, a partir de les 11.30 hores. Per part de CCOO de Catalunya hi assistirà el seu secretari general, Joan Carles Gallego, qui farà una salutació a les 12.05 hores (a més de representants d’altres entitats, com UGT -Camil Ros-, USOC -Maria Recuero- o CONFAVC -Jordi Giró-...). La cloenda serà a les 12.50 hores, a càrrec de Joan Caball, coordinador nacional d’Unió de Pagesos.

Amb aquesta marxa es vol defensar la dignitat de la pagesia, així com reivindicar el reconeixement de l’activitat agrària i la necessitat de renovar el contracte de la societat amb el camp en la conjuntura del canvi social i polític que viu Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de gener de 2017