La plantilla reclame a l'ajuntament que qualsevol solució impliqui recuperació dels seus 37 llocs de treball

La plantilla de Gimesport, empresa que gestionava el poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià, es va manifestar per reclamar l'obertura de la instal·lació i la recuperació dels llocs de treball

Una important manifestació de més de 200 persones ( treballadors i veins) ha reclamat, aquest passat dijous dia 12, a Sant Adrià de Besòs, una solució definitiva per als treballadors de l’empresa Gimesport, que gestionava fins a l’octubre passat les instal·lacions del poliesportiu local, Poliesportiu Marina Besòs.

Gimesport era l’empresa que gestionava mitjançant una concessió municipal les instal·lacions esportives, situades al carrer Dolores Ibarruri, molt a prop de l’estació de ferro carril. A finals d’octubre de l’any passat la societat va lliurar les claus del poliesportiu al consistori i es va desentendre dels 37 treballadors que durant anys havien atès aquesta instal·lació. Cal dir que el poliesportiu, i més concretament la seva piscina, donava servei no només als ciutadans de Sant Adrià sinó també a col·legis de diversos barris de Badalona,

Foto publicada per Diari del Treball 12 de gener de 2017
16/01/2017