La plantilla de Gimesport, empresa que gestionava el poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià, es va manifestar per reclamar l’obertura de la instal·lació i la recuperació dels llocs de treball

La plantilla reclame a l’ajuntament que qualsevol solució impliqui recuperació dels seus 37 llocs de treball

Una important manifestació de més de 200 persones ( treballadors i veins) ha reclamat, aquest passat dijous dia 12, a Sant Adrià de Besòs, una solució definitiva per als treballadors de l’empresa Gimesport, que gestionava fins a l’octubre passat les instal·lacions del poliesportiu local, Poliesportiu Marina Besòs.

Gimesport era l’empresa que gestionava mitjançant una concessió municipal les instal·lacions esportives, situades al carrer Dolores Ibarruri, molt a prop de l’estació de ferro carril. A finals d’octubre de l’any passat la societat va lliurar les claus del poliesportiu al consistori i es va desentendre dels 37 treballadors que durant anys havien atès aquesta instal·lació. Cal dir que el poliesportiu, i més concretament la seva piscina, donava servei no només als ciutadans de Sant Adrià sinó també a col·legis de diversos barris de Badalona,

Foto publicada per Diari del Treball 12 de gener de 2017