Fes sentir la teva veu per una Europa Social!

Els drets socials primer!

La Comissió Europea està finalment preparada per escoltar els treballadors i treballadores i la ciutadania. Ara vol la nostra opinió sobre com fer que Europa torni a ser més social.
Els sindicats hem elaborat un pla per posar els drets socials per davant dels interessos de les grans empreses i els bancs.
Uneix-te a nosaltres i dona la teva opinió per una Europa social amb:
– Treball decent i economies més justes.
– Millors salaris i majors nivells de vida.
– Noves mesures de protecció per als treballadors i treballadores, i un major respecte dels drets existents.
– Igualtat de remuneració garantida per igual treball i posar fi a l’explotació dels treballadors.
– Una bona protecció social i serveis públics forts.
– Inversió per a l’ocupació i una ocupació més segur.
– Drets sindicals garantits i respecte a la feina.

Necessitem el major nombre possible de persones per convèncer la Comissió Europea.
La Confederació Europea de Sindicats (CES), juntament amb la resposta que ha preparat a la consulta de la Comissió, ha llançat una campanya de recollida de signatures que amb el títol ‘Els drets socials primer. Fes sentir la teva veu per una Europa Social’, pretén pressionar la Comissió Europea perquè els drets socials ocupin el lloc que els correspon al pilar europeu de drets socials.

Des de CCOO hem participat activament en els debats i coincidim amb la CES en la importància d’aconseguir el major nombre de signatures possible.

Aquí teniu l’enllaç http://socialrightsfirst.eu/es