CCOO i UGT mobilitzen el sector d’instal·ladors de telefonia i telecomunicacions davant l’incompliment dels acords signats

Demà divendres, 23 de desembre, a la tarda

Davant dels reiterats incompliments dels acords assolits el maig del 2015 per part de les empreses contractistes del sector, les federacions estatals de CCOO d’Indústria i FICA-UGT han convocat una jornada de mobilització sectorial al conjunt de l’estat aquest divendres, 23 de desembre. Les coordinadores del sector de CCOO i UGT a Catalunya s’han sumat a aquesta jornada i convoquen una concentració a Barcelona, a les 18 h, davant les botigues de Movistar i Vodafone del Portal de l’Àngel.

CCOO i UGT exigeixen a les empreses contractistes i a les operadores de telefonia el compliment dels acords signats en matèria de contractació i condicions de treball, i el desenvolupament de les taules sobre prevenció de riscos laborals i organització de treball previstes en els acords.