CCOO celebra la Medalla al Treball President Macià al sindicalista Alfons Labrador

CCOO de Catalunya celebra la Medalla al Treball President Macià que la Generalitat de Catalunya ha atorgat enguany al nostre sindicalista Alfons Labrador per una vida dedicada a la defensa dels drets socials i laborals dels treballadors i treballadores del nostre país. Labrador ha tingut una llarga trajectòria al sindicat del qual va ser durant uns anys secretari d’Organització. Actualment és director del Centre d’Estudis i Recerca Sindical de CCOO de Catalunya. Labrador ha rebut aquest merescut guardó que reconeix les persones que s’han distingit per la dedicació, la constància i l’esperit d’iniciativa en la seva actuació laboral. Labrador va ser l’encarregat de parlar durant l’acte de concessió de la Medalla en nom de tots els guardonats.

Feu clic per llegir la intervenció d’Alfons Labrador en l’acte d’entrega de la Medalla al Treball President Macià