Comunicat sindical unitari després de la Mesa Sectorial d’Ensenyament Públic celebrada avui

Manca de voluntat negociadora del Departament d’Ensenyament de la Generalitat

Els sindicats representats a la Mesa Sectorial d’Ensenyament Públic (CCOO, USTEC-STEs (IAC), ASPEPC-SPS, UGT) volem manifestar públicament la nostra indignació davant la manca de voluntat negociadora del Departament d’Ensenyament de la Generalitat. Avui ens han presentat una comissió d’estudi que entenem que no té cap objectiu concret que doni resposta a les demandes i reivindicacions de retorn de les condicions laborals perdudes.

Exigim que en la propera Mesa que tindrà lloc a mitjans de gener, el Departament d’Ensenyament presenti un calendari de retorn de les condicions laborals perdudes des de 2010, on s’haurà de situar el retorn de l’horari lectiu i visualitzar-ho ja en els pressupostos del 2017. Si no existeix aquest compromís de retorn en el si de les meses de l’Administració, les organitzacions sindicals intensificarem les mobilitzacions, sense descartar la vaga.

Barcelona, 14 de desembre de 2016