CCOO i UGT es mobilitzen per l’ocupació, els salaris i les pensions

Demà dijous, 15 de desembre, assemblea a la seu de CCOO a Barcelona i manifestació fins a la patronal Foment del Treball

Amb el lema #RecuperarDrets i amb la voluntat de recuperar aquests drets socials i laborals que s’han anat perdent els darrers anys, els sindicats CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya es mobilitzaran demà dijous, 15 de desembre, per l’ocupació, els salaris i les pensions. Es tracta d’una campanya que impulsen ambdós sindicats a nivell estatal (i que culminarà amb una manifestació a Madrid el proper dia 18 de desembre), perquè és el moment de canviar el rumb cap a uns pressupostos que posin en primer lloc a les persones.

Per això demà, a les 17.00 hores, es farà una assemblea conjunta de delegats i delegades a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), i després, a les 18.00 hores, s’iniciarà una manifestació conjunta fins a la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32). En acabar la manifestació, cap a les 18.30 hores al davant de Foment del Treball, els mitjans de comunicació podran recollir declaracions dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i d’UGT de Catalunya, Camil Ros.

La mobilització es completa amb una sèrie de concentracions conjuntes a diversos indrets:
CORNELLÀ DE LLOBREGAT: 10.00 h, Delegació de la Seguretat Social (Av. Maresme, 21)
SABADELL: 9.30 h, Delegació de la Seguretat Social (c/Sallarès i Pla, 4)
GRANOLLERS: 12.00 h, Delegació de la Seguretat Social (c/Josep Umbert i Ventura, 84-86)
MATARÓ: 13.30 h, Delegació de la Seguretat Social (c/Jaume Balmes, 32)
TARRAGONA: 12.00 h, Delegació de la Seguretat Social (Rambla Nova, 84)
GIRONA: 12.00 h, Delegació de la Seguretat Social (c/Santa Eugenia, 40)
LLEIDA: 12.00 h, Delegació de la Seguretat Social (c/Jordi Cortada, 2)

Trobareu més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de desembre de 2016

Agenda: