CCOO denuncia que el propietari de Groupalia, Antonio Alcántara, manté el seu negoci de venda on-line a costa de no pagar els salaris

Aquesta empresa cuponera que ofereix plans de lleure amb descomptes deixa sense sou als seus empleats aquest Nadal

CCOO denuncia que Groupalia, propietat d’Antonio Alcántara, des del passat mes de febrer de 2016, ha reduït la seva plantilla en un 65% amb baixes voluntàries, davant els endarreriments de la nòmina dels treballadors de l’e-commerce des de fa mesos i la baixada de condicions laborals. Els impagats acumulats, que porten en alguns casos als sis mesos, han provocat que molts col·laboradors deixin d’oferir els seus serveis a la web de plans de lleure amb descompte.

Davant les pressions sindicals a donar explicacions de la situació, de moment el propietari només ha anunciat un nou canvi d’ubicació de les oficines, essent el segon trasllat en 7 mesos. A partir del proper 2 de gener el negoci s’instal·larà a Torrelles de Llobregat, sense haver donat una resposta als seus compromisos laborals i sense voler negociar la modificació substancial que afectarà a la plantilla.

A més a més cal destacar que l’emprenedor Alcántara va adquirir Let’s Bonus aquest passat mes d’agost, empresa que, junt a les altres e-commerce de la seva propietat, Ofertix i Nice&Crazy, a data d’avui segueix mantenint el seu compromís de pagament de les nòmines, a diferència de l’impagament a la plantilla i col·laboradors de Groupalia.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de desembre de 2016