CCOO organitza un seminari de prevenció de riscos en els desplaçaments amb bicicleta

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 17.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

El Departament de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya organitza demà dimarts, 29 de novembre, un seminari de prevenció de riscos en els desplaçaments amb bicicleta.

Serà a les 17.00 hores a la sala 21 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 2a planta), amb presentació de José Manuel Jurado, responsable de Sostenibilitat, i Bàrbara Arenas, tècnica en prevenció de riscos laborals, de CCOO de Catalunya. Després, a les 17.40 hores es farà un taller pràctic de manteniment preventiu i correctiu de bicicletes, a càrrec de Biciclot.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de novembre de 2016