Diferents entitats i organitzacions socials presenten la campanya ‘Casa Nostra, Casa Vostra’ d’acollida als refugiats

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 10.30 hores, al Teatre Lliure de Barcelona, amb presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 10.30 hores, tindrà lloc una roda de premsa de diferents entitats i organitzacions socials -entre elles, CCOO de Catalunya- per presentar la campanya ‘Casa Nostra, Casa Vostra’ , que té per objectius impulsar que Catalunya sigui terra d’acollida i que les institucions catalanes garanteixin la inclusió per a un desenvolupament social digne de les persones migrants a Catalunya.

A la roda de premsa, que es farà al Teatre Lliure (Plaça de Margarida Xirgu, 1,Barcelona), assistirà Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, sindicat que ha signat el manifest conjunt.

La campanya contempla una sèrie d’accions al carrer, com mobilitzacions al proper mes de desembre, un concert al gener de 2017 o una manifestació al febrer de 2017.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de novembre de 2016