Presentació del llibre ‘Digues amb qui vas, i et diré com participes’ sobre la participació associativa de la població immigrada

Dilluns, 28 de novembre, a les 18.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

La Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya organitza dilluns, 28 de novembre, un debat al voltant de la presentació del llibre “Digues amb qui vas, i et diré com participes. L’impacte de les xarxes personals sobre la participació associativa de la població immigrada”, de Mireia Bolíbar, guanyador del Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials 2014.

Tindrà lloc dilluns a les 18.00 hores a l’Espai L’Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A l’acte, moderat per Dani Garrell, responsable de l’Àmbit de Sociologia del Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) de CCOO, es conversarà sobre la participació de la immigració en el teixit social a Catalunya amb l’autora del llibre, Mireia Bolíbar, doctora en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Joel Martí, professor de Sociologia de la UAB i membre del Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT) de la UAB, i Carles Bertran, responsable del Departament de Migracions de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de novembre de 2016