Manifest del Grup promotor de la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria general de CCOO de Catalunya

Els sotasignats, dones i homes que participem en diferents espais del sindicat, seccions sindicals, organitzacions territorials i organitzacions federals del conjunt del territori de Catalunya, que expressem una pluralitat representativa dins de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, tant organitzativa com política, volem promoure entre l’afiliació la candidatura d’en Javier Pacheco a la Secretaria General de la CONC en l’11è Congrés, que se celebrarà els pròxims dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017.

Volem comprometre’ns amb en Javier en la nova etapa que s’obre, impulsant l’ofensiva per fer realitat les més de 150 propostes que hem construït a l’Assemblea Sindical Oberta i la Conferència de Dones i Homes i en els espais oberts a la participació de l’afiliació i la societat, en els quals estem repensant el sindicat, les CCOO. Som la primera força sindical del país, som una organització forta, democràtica, plural i independent, i volem continuar sent un referent social al món del treball i a la societat.

Feu clic per llegir el manifest del Grup promotor de la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria general de CCOO de Catalunya