Model de recollida d’avals per a la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Les normes que regulen l’11è Congrés de CCOO de Catalunya diuen que els candidats a la Secretaria General hauran de recollir cinc mil avals en suport físic i telemàtic, durant la fase del primer nivell d’elecció (entre el 12 de desembre i el 20 de gener) per poder-se presentar.

Els signants hauran d’informar el seu nom, els cognoms, el DNI i signar el document per poder validar el seu suport a la candidatura i entregar el document al territori o federació que els correspongui o a la Secretaria d’Organització del sindicat (Via Laietana, 16. 5a planta). Els avals en suport digital estaran disponibles a partir del dia 12 de desembre.