Un pilar de 3 serveix per presentar la manifestació del 19-N per uns pressupostos socials

Foto Al matí del dilluns 14 de novembre les entitats convocants de la manifestació del 19 de novembre #EsPotFerAra #PerUnsPressupostosSocials han aixecat un pilar de 3 davant l'Escola Pública Pere Vila de Barcelona, al costat de l'Arc de Triomf, per fer una crida a la participació. Posteriorment s'han fet públiques les reivindicacions per forçar els grups polítics representats al Parlament de Catalunya a aprovar uns pressupostos en els quals els aspectes socials, l’atenció a les persones, la sanitat o l’educació siguin la prioritat dels comptes del Govern de Catalunya.

Organitzacions sindicals i entitats socials de Catalunya han convocat per al 19 de novembre una manifestació a Barcelona per demanar uns pressupostos de la Generalitat que siguin socials i destinats a atendre les necessitats reals de les persones. Sota el lema "#EsPotFerAra" , la manifestació està convocada a les 17.30 hores, a la plaça d’Urquinaona de la capital catalana.

Feu clic per veure
- l'àlbum de fotos de l'acte de presentació de la Manifestació del #19N #EsPotFerAra
- el vídeo convidant a venir a la Manifestació del #19N #EsPotFerAra
- les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dilluns 14 de novembre de 2016