Concentració per la readmissió del secretari general del col·lectiu de TRADE a Bimbo

CCOO d’Indústria denuncia que es tracta d’un cas de repressió sindical

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna total suport i participarà en la concentració convocada aquest dimarts, 15 de novembre, a partir de les 12.30 h, davant les oficines centrals de Bimbo a Barcelona (carrer de Josep Pla, 2, Torre Litoral B2), per exigir a l’empresa la readmissió del secretari general de col·lectiu de treballadors autònoms dependents (TRADE) de Bimbo, que va ser acomiadat fa uns mesos. Està previst que els delegats i delegades de CCOO dels diferents centres de treball del grup Bimbo se sumin a la concentració en solidaritat amb el company acomiadat.

CCOO d’Indústria denuncia que es tracta d’un cas de repressió sindical davant la negativa de CCOO a supeditar-se a les exigències de l’empresa de signar acords que perjudiquen al col·lectiu de treballadors autònoms dependents de Bimbo.

CCOO continuarà impulsant les accions sindicals, de mobilització i jurídiques oportunes per resoldre aquesta situació i defensar els interessos i la dignitat del conjunt de treballadors i treballadores de Bimbo.