El vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, es reuneix amb Joan Carles Gallego i Camil Ros per valorar el projecte de Pressupostos per al 2017

Dilluns, 14 de novembre, a les 16 hores

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Camil Ros, es reuniran el proper dilluns, 14 de novembre, amb el vicepresident i conseller d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya, Oriol Junqueras, atenent la demanda feta pels dos sindicats per expressar-li, de manera conjunta, la seva valoració en relació amb el projecte de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017. La trobada tindrà lloc a la seu del Departament d’Economia i Hisenda de la Generalitat, rambla de Catalunya, 21, de Barcelona, a partir de les 16 hores.

Gallego i Ros van demanar per carta a Junqueras el compliment del seu compromís de reunir-se amb els sindicats prèviament a la presentació dels pressupostos, per conèixer les prioritats socials dels comptes per a l’any vinent.

A l’inici de la reunió els mitjans audiovisuals podran enregistrar els muts de la reunió, i en acabar, al voltant de les 17 hores, els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya faran declaracions sobre els continguts de la trobada, a la porta del Departament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de novembre de 2016

Agenda:
Dilluns 14 de novembre de 2016
16 hores (muts); 17 hores (declaracions)
Departament d’Economia i Hisenda de la Generalitat – Rambla de Catalunya, 21. Barcelona