Les entitats convocants de la manifestació del 19 de novembre #EsPotFerAra #PerUnsPressupostosSocials fan una acció informativa i una crida a la participació

Dilluns, 14 de novembre, a les 11 hores, davant l’Escola Pública Pere Vila de Barcelona, al costat de l’Arc de Triomf

Organitzacions sindicals i entitats socials de Catalunya han convocat per al 19 de novembre una manifestació a Barcelona per demanar uns pressupostos de la Generalitat que siguin socials i destinats a atendre les necessitats reals de les persones. Sota el lema “#EsPotFerAra”, la manifestació està convocada a les 17.30 hores, a la plaça d’Urquinaona de la capital catalana. La mobilització pretén forçar els grups polítics representats al Parlament de Catalunya a aprovar uns pressupostos en els quals els aspectes socials, l’atenció a les persones, la sanitat o l’educació siguin la prioritat dels comptes del Govern de Catalunya.

Per presentar els punts reivindicatius d’aquesta manifestació, us convoquem a una acció informativa que tindrà lloc davant d’una escola emblemàtica de Barcelona com és l’Escola Pública Pere Vila, que es troba al passeig de Lluís Companys, 18, al costat mateix de l’Arc del Triomf. L’acció consistirà en l’aixecada d’un pilar amb el suport, a la pinya, de les diferents entitats i reivindicacions de la manifestació. L’acció començarà a les 11 hores i vol ser una crida a la participació a la manifestació del dissabte 19 de novembre. Faran de portaveus Toni Barbarà de Marea Blanca i Patrícia Cantarell de la Plataforma Zero-Justícia Global.

Un cop finalitzada l’acció, els mitjans de comunicació podran recollir declaracions (11.30 hores) dels diferents portaveus de les organitzacions convocants. En el cas de CCOO de Catalunya, hi serà present el seu secretari general, Joan Carles Gallego.

Trobareu més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de novembre de 2016

Agenda:
Dilluns 14 de novembre de 2016
11 hores (acció-performance); 11.30 hores (declaracions)
Davant l’Escola Pere Vila, al costat de l’Arc de Triomf – Pg. Lluís Companys, 18. Barcelona