Jornada ‘L’esquerra al sud d’Europa durant la dècada del 1970′

Demà dijous, 10 de novembre, a partir de les 9.30 hores, al MUHBA

La Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya, Segle XX, Revista Catalana d’Història, i l’Observatori de Memòries Europees de la Universitat de Barcelona (UB), en col·laboració amb el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA) i el Centre d’Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), han programat la jornada ‘L’esquerra al sud d’Europa durant la dècada del 1970’.

Es farà demà dijous, 10 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la Sala Martí l’Humà del MUHBA (Plaça del Rei, s/n, Barcelona). Aquesta jornada internacional de debat està centrada en l’anàlisi i la interpretació de les dinàmiques i dels canvis històrics (socials, culturals, econòmics i polítics) que es van produir a les societats del sud d’Europa als anys 70, quan es compleixen quaranta anys de les grans mobilitzacions socials que van produir-se l’any 1976, durant el procés de transició de la dictadura a la democràcia a Espanya.

El programa de la jornada està disponible a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de novembre de 2016