IX Trobada de Tardor de l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 10 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona

L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya organitza demà dijous, 10 de novembre, la IX Trobada de Tardor a les sales 11-12-13 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta).

Després de l’obertura (9.15 h) a càrrec de Jordi Giménez Maluenda, responsable de l’Àrea de Previsió Social Complementària del sindicat, hi haurà tres debats, “Funcions de les entitats dipositàries dels fons de pensions” (9.30 h), “La responsabilitat civil de les comissions de control” (10.00 h), i “Polítiques d’inversió i mercats financers” (11.00 h), abans de la cloenda (13.30 h) que farà Luisa Montes, responsable d’Assessorament i Serveis Jurídics de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el programa:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de novembre de 2016