Periòdicament el sindicat fa estudis per conèixer, de forma directa, les opinions dels afiliats i les afiliades sobre diversos aspectes d’interès relacionats amb la situació laboral i social. Aquestes opinions són una forma de participació molt important per construir les propostes del sindicat.

De cara a l’11è Congrés de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que és el moment en què s’aprova el projecte sindical per als propers anys, és necessari poder disposar del màxim nombre d’opinions i aportacions. La teva és molt important! És per això que et demanem que responguis l’enquesta sobre opinions i actituds sociopolítiques de l’afiliació de CCOO de Catalunya.

El temps necessari per respondre l’enquesta no és superior als 10 minuts. D’altra banda, es garanteix l’ús anònim de les dades i que aquestes només seran utilitzades per a aquest estudi.

Omple l’enquesta sobre opinions i actituds sociopolítiques de l’afiliació de CCOO de Catalunya!