Demà dimecres, jornada de lluita convocada per sindicats d’estudiants

La Federació d’Educació de CCOO dóna suport a les reivindicacions dels estudiants en les mobilitzacions de demà dimecres, 26 d’octubre, perquè han estat i són reivindicacions que el sindicat també pot assumir com a pròpies.

Des del mateix moment en què CCOO va conèixer, el 9 de juliol del 2012, el primer esborrany de bases de la futura LOMCE, ha protagonitzat un relat de lluita i resistència que costaria molt de replicar i que ha estat clau per deslegitimar tant la llei com l’administració educativa que l’ha promogut. Molta d’aquesta lluita ha estat col·lectiva, compartida amb la comunitat educativa.

CCOO ha portat als tribunals el reial decret que regula les revàlides i comparteix i dóna suport plenament als motius que condueixen a la lluita als nostres estudiants. Per tot això, el sindicat serà present a la manifestació que es convoca demà a les 12 h a la plaça de la Universitat de Barcelona.