CCOO exigeix a Milsa la readmissió immediata del delegat acomiadat

El proper 28 d’octubre hi ha convocada una concentració contra la repressió sindical que practica l’empresa

CCOO d’Indústria de Catalunya denuncia un nou cas de persecució sindical i vulneració dels drets de llibertat sindical i de representació, davant l’acomiadament d’un delegat de CCOO i membre del comitè d’empresa de l’escorxador Milsa, de Lleida. CCOO exigeix a la direcció de l’empresa la seva readmissió immediata i li adverteix que durà a terme totes les accions sindicals i jurídiques oportunes per aconseguir que aquest company recuperi el seu lloc de treball.

El proper divendres, 28 d’octubre, CCOO d’Indústria ha convocat una concentració entre les 11 i les 13 hores, davant les portes de Milsa (carretera LL-11, km 5) en suport al treballador acomiadat i contra la repressió sindical que practica l’empresa, que pertany al Grup Vall Companys.

La direcció de Milsa va acomiadar aquest treballador a principis de setembre, coincidint amb la campanya de denúncia contra la precarietat laboral existent a l’empresa per part dels sindicats i el comitè d’empresa. En comptes d’intentar solucionar els problemes existents, l’empresa va acomiadar aquest company per denunciar públicament la precària situació laboral a Milsa, on només un 15% dels treballadors estan contractats directament per l’empresa. El passat 19 d’octubre, es va celebrar l’acte de conciliació per l’acomiadament d’aquest delegat al CEMAC de Lleida, que va finalitzar sense acord entre les parts.