Uns 1.500 delegats i delegades de CCOO participen a l’assemblea que s’ha celebrat a Barcelona

Aquest matí, CCOO de Catalunya ha omplert a vessar les Cotxeres de Sants

Uns 1.500 representants de CCOO de Catalunya han omplert el dimecres 19 d’octubre del 2016 les Cotxeres de Sants de Barcelona amb motiu de l’assemblea de delegats i delegades que donava inici al procés de l’11è Congrés del sindicat.

Amb el lema “Fem CCOO, fem solidaritat”, l’assemblea ha coincidit amb l’inici del curs sindical i amb la finalització del procés de concentració d’eleccions sindicals. S’ha aprofitat la trobada de l’actiu sindical per marcar prioritats i donar un fort impuls a l’estratègia de mobilització sindical i social.

Feu clic per veure:
– l’àlbum de fotos de l’assemblea de delegats i delegades a les Cotxeres de Sants
– el vídeo ‘Assemblea de delegats/des: ‘Vaga no és delicte”, projectat a l’assemblea del 19 d’octubre
– el vídeo ‘Assemblea de delegats/des: ‘Fem CCOO”, projectat a l’assemblea del 19 d’octubre
més informació sobre l’assemblea de delegats i delegades del 19 d’octubre

També podeu seguir en diferit la totalitat de l’assemblea reproduint el següent vídeo: