Taller de correus electrònics a CCOO de Lleida

En la tasca diària en l’àmbit sindical, el correu electrònic és una de les eines que s’usen de manera més freqüent, és per aquest motiu que el Servei Lingüístic de CCOO de Lleida ha organitzat un taller que ha tingut lloc el 18 d’octubre.

Durant el taller s’han analitzat les característiques dels correus electrònics pel que fa a la forma, al contingut, a l’ús de la llengua i al tractament protocol·lari, i també en la producció de textos per part de l’alumnat. A més, s’han donat els recursos per a l’eficàcia del llenguatge i de l’expressió de les idees, i s’han mostrat tècniques d’escriptura persuasiva, i s’han recordat alguns aspectes de correcció i errors comuns que cal evitar.

Aquesta acció formativa ha anat a càrrec de Núria Martí, llicenciada en filologia catalana, professora de català per a adults i autora de novel·les i reculls de relats, pels quals ha rebut diversos guardons literaris.