XIV Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas, organitzada per Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya

Divendres, 30 de setembre, i dissabte, 1 d’octubre, a Coma-ruga

Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya organitza la XIV Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas, una escola de formació dirigida per joves i per a joves. Serà una trobada de dos dies, 30 de setembre i 1 d’octubre, a Coma-ruga (Baix Penedès), on s’analitzarà què pensen els joves sindicalistes de la seva organització i contribució dins el sindicat.

Aquest any l’escola porta per títol “La teva força, la nostra energia” i el tema principal és com es volen organitzar els joves dins el sindicat, és a dir, quin seria el model ideal d’organització sindical que haurien d’interioritzar els joves, així com quines són les opcions més adients per arribar al jovent de la societat actual.

Els joves continuen sent el col·lectiu més afectat per la falta de feina, i s’hi ha d’afegir que un cop aconsegueixen entrar al mercat de treball, ho fan en els llocs més precaris. A més, són contractats en pitjors condicions laborals que la resta, amb contractes directament precaritzats pensats únicament per a joves, com ara el mal ús dels contractes de pràctiques i beques que substitueixen i abarateixen llocs de treball i/o l’existència de les dobles escales salarials, entre d’altres.

Trobareu el programa de la XIV Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas a Internet:

Barcelona, 29 de setembre de 2016

Agenda:
Divendres, 30 de setembre, i dissabte, 1 d’octubre de 2016
a partir de les 17.00 hores
Alberg Santa Maria del Mar – Av. Palfuriana, 104. Coma-ruga (El Vendrell)