Ignacio Fernández Toxo i Joan Carles Gallego analitzen el paper de CCOO en el canvi social

Declaracions als mitjans demà dijous, 29 de setembre, a les 11.30 hores, a l’Expo Hotel Barcelona (c/Mallorca, 1-23)

En el marc de les primeres Jornades de PERSPECTIVA “El treball, protagonista del canvi social”, que celebra a Barcelona la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) estatal de CCOO del 27 al 29 de setembre, demà dijous els secretaris generals de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, i de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, a més de Javier Jiménez, secretari general de la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) estatal, atendran els mitjans de comunicació que ho desitgin.

Les declaracions es faran a les 11.30 hores al mateix lloc on es fan les jornades, a l’Expo Hotel Barcelona (c/Mallorca, 1-23, 3a planta, Barcelona).

El programa de les jornades es pot consultar a Internet: https://www.ccoo.cat/pdf_documents/programa_perspectiva.pdf.

Barcelona, 28 de setembre de 2016

Agenda:
Dijous 29 de setembre de 2016
a les 11.30 hores (declaracions)
Expo Hotel Barcelona – c/Mallorca, 1-23, 3a planta. BCN