CCOO esgotarà qualsevol via que permeti minimitzar les pretensions d’acomiadaments a l’ERO presentat per Extel Contact Center

A Catalunya estan afectats 500 treballadors i treballadores que donen servei per a Movistar, Banc de Sabadell o Hewlett Packard, entre d’altres

CCOO de Serveis de Catalunya espera que es constitueixi la taula i que se’ns lliuri la documentació pertinent, per poder resoldre al més aviat possible la situació d’incertesa generada a Extel Contact Center amb la presentació de l’ERO (expedient de regulació d’ocupació) amb què l’empresa pretén eliminar llocs de treball.

L’empresa Extel Contact Center, del grup Adecco Outsourcing, el passat 12 de setembre va comunicar als representants dels treballadors l’inici d’un ERO que afectaria 5 centres de treball d’arreu de l’Estat. Al centre de Catalunya aquest ERO afecta una plantilla d’uns 500 treballadors i treballadores que estan repartits en alguns serveis com Movistar, Banc de Sabadell o Hewlett Packard. Fins a la data l’empresa no ha lliurat cap documentació per saber l’abast de les seves pretensions per la falta d’acord al Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge (SIMA).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2016