Convocada vaga parcial a Magneti Marelli davant el bloqueig de les negociacions del conveni

Els treballadors i treballadores de Magneti Marelli (Santpedor) han aprovat en assemblea, aquest cap de setmana, convocar dos dies de vaga parcial de dues hores per torn per exigir a la direcció de l’empresa el desbloqueig de les negociacions del conveni. La vaga està prevista els propers dies 13 i 14 d’octubre, coincidint amb una jornada del grup empresarial que es farà al centre de Santpedor, i serà de 12 a 14 hores per al torn de matí, de 14 a 16 hores per al torn de tarda i de 4 a 6 hores per al torn de nit.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la vaga i a la reivindicació dels treballadors per un conveni digne en matèria econòmica i de drets laborals. Precisament, el capítol salarial és un dels punts forts en què es troben encallades les negociacions, atesa l’actitud intransigent de l’empresa que, en la darrera reunió, va plantejar una congelació salarial i una modificació de les primes, que suposaria una pèrdua d’uns 80 euros de mitjana per als treballadors.