CCOO organitza a Barcelona la marxa Ruta Activa

Dissabte 1 d’octubre

Dins dels actes de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura, CCOO ha organitzat a Barcelona, per al proper dissabte, 1 d’octubre, una marxa denominada Ruta Activa, amb dues modalitats: pedalada i caminada. L’objectiu és reivindicar i promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, amb bicicleta, amb transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l’ús de l’espai públic, millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació.

Aquest acte lúdic i reivindicatiu és una activitat familiar gratuïta i apta per a tots els públics. La sortida es farà a les 10.00 h davant de l’estàtua de Colom per als caminants amb recorregut de 2,5 km, i a la plaça d’Espanya per als participants a la pedalada amb recorregut de 5,0 km. Totes dues rutes arribaran al parc de l’Estació del Nord, on hi haurà un quiosc informatiu, inspecció tècnica de la bici (ITB), aigua i fruites, i es farà el sorteig d’una bicicleta elèctrica de UUALK, dues estades d’hotel de Budgetplaces, un viatge d’eDreams i una cadira de bici iBert per a nens/es.

L’esdeveniment és gratuït (col·laboren amb Ruta Activa entitats com Catalunya Camina, PTP, Biciclot, Plataforma per la Qualitat de l’Aire, Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya) i cal inscripció prèvia: https://fscsostenible.ccoo.cat/ruta-activa/

Amb el lema europeu “Mobilitat intel·ligent. Economia potent”, la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura del 2016, a més de vetllar per una vida saludable, sostenible i segura, també reforça el potencial de la mobilitat intel·ligent a l’hora de contribuir al desenvolupament econòmic.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2016