Jornada “Propostes de CCOO de Catalunya per a un pacte nacional per a la indústria”

Demà dimarts, 27 de setembre, a partir de les 9.30 hores, al Pati Llimona de Barcelona

CCOO organitza una trobada per concretar les seves propostes per a un pacte nacional per a la indústria. Es farà al centre cívic Pati Llimona de Barcelona (c/Regomir, 3) demà dimarts, 27 de setembre, a partir de les 9.30 hores.

A la jornada, titulada “Propostes de CCOO de Catalunya per a un pacte nacional per a la indústria”, hi intervindran el secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya, José Cachinero; el secretari d’Acció Sindical de CCOO d’Espanya, Ramón Górriz; el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, que farà el tancament (13.30 hores).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de setembre de 2016