Concentració manifestació a la Clínica Sant Antoni de Barcelona

Demà dimarts, 27 de setembre, a les 11.00 hores

Segons informa la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, la Direcció de la Clínica Sant Antoni de Barcelona (antigues Clíniques Figuerola i Provença), dedicada a l’activitat sociosanitària, concertada amb el CATSALUT i, per tant, finançada per fons públics, reincideix per enèsima vegada en represàlies contra el sindicat, en aquest cas, a una companya representant dels treballadors i treballadores i delegada de prevenció.

No és la primera vegada que el gerent imputa fets inversemblants a persones l’únic delicte de les quals és estar vinculades a CCOO, que exerceixen les seves funcions professionals i sindicals de forma escrupolosa i correcta.

L’expedient es fonamenta en el que ha considerat 4 faltes greus i la sanció arriba als 70 dies en total de suspensió de sou i feina.

Els fets es remunten al dia 25 de juliol, quan la delegada de CCOO va patir una agressió per part del familiar d’una persona ingressada, fets en els quals van intervenir els Mossos d’Esquadra. L’empresa no només no protegeix els seus treballadors davant les agressions de persones externes, sinó que les sanciona i fa prevaldre els interessos de l’agressor.

Per això la Federació de Sanitat convoca a una manifestació concentració demà dimarts, 27 de setembre, a les 11.00 hores, al davant de la clínica (c/Sant Eloi, 6-8, Barcelona).

Barcelona, 26 de setembre de 2016