CCOO reobre la campanya del Voluntariat per la llengua

Foto El Servei Lingüístic de CCOO de les Terres de Lleida inicia una nova campanya del Voluntariat per la llengua, la vuitena, i us anima a apuntar-vos al programa, que consisteix a formar una parella lingüística entre una persona que sap català, però no el parla de manera fluida (aprenent/a), i una altra persona que sí que el parla habitualment (voluntari/ària).

Només cal que disposeu d’1 hora lliure a la setmana fins a assolir un total de 10 hores de conversa. El Servei Lingüístic s’encarregarà de trobar-vos un aprenent o aprenenta o un voluntari o voluntària i de fer el seguiment de la parella. Així mateix, en el moment de la constitució us repartirà material promocional del programa així com el carnet V×L, que permet obtenir descomptes en diversos equipaments culturals i establiments de tot Catalunya. El compromís de les parelles que es puguin formar és de parlar 10 hores en català. Els temes de conversa, els llocs, els dies i les hores on i quan desenvolupar-la es podran triar lliurement.

Començarem la constitució de parelles a l’octubre, de manera que us podeu apuntar al programa posant-vos en contacte amb el Servei Lingüístic de CCOO a Lleida, al telèfon 973 26 36 66.
22/09/2016