Apunta't al “Voluntariat per la llengua” i fes-la petar!

Foto El “Voluntariat per la llengua” consisteix a formar una parella lingüística entre una persona que sap català, però no el parla de manera fluida (aprenent/a), i una persona que sí que el parla habitualment (voluntari/ària). També és possible constituir grups de conversa.

Només has de disposar d’1 hora lliure a la setmana per fer-la petar allà on vulguis amb la teva parella lingüística (en una terrasseta, una fira, a la platja…) i així fins a un mínim de 10 trobades i un màxim de 30. El Servei Lingüístic s’encarrega de trobar un aprenent/a o un voluntari/ària per a tu, de fer el seguiment de la parella i de repartir material promocional del programa així com el carnet V×L, que permet obtenir descomptes en diversos equipaments culturals i establiments de tot Catalunya.

Apunta’t aquest estiu al programa enviant un correu electrònic amb el teu nom i cognoms, telèfon i edat a sl@ccoo.cat! La constitució de parelles començarà al setembre.

Bon estiu!
02/08/2016