Manifestació dels treballadors i treballadores de Nylstar en defensa dels llocs de treball

Aquest dimecres, 27 de juliol, els treballadors i treballadores de Nylstar es manifestaran a Blanes contra l’ERO d’extincions que ha presentat l’empresa per acomiadar 155 persones. La manifestació començarà a les 18.00 hores, a les instal·lacions de la fàbrica (av. de l’Estació, 53) i finalitzarà davant de l’Ajuntament de Blanes, on tenen previst fer uns parlaments i demanar el suport del consistori en defensa dels llocs de treball. CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a les reivindicacions de la plantilla i els acompanyarà en aquesta mobilització.

CCOO denuncia que aquest expedient suposa el tancament encobert de la fàbrica de Blanes, ja que amb només 61 treballadors  i treballadores que quedarien en plantilla no podrien mantenir l’activitat de l’empresa. Per aquesta raó, CCOO exigeix a la direcció de Nylstar la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar una sortida que permeti mantenir la màxima ocupació i evitar les mesures traumàtiques, així com un pla de finançament que doti de liquiditat la planta.

La propera reunió del període de consultes està prevista aquest divendres, 29 de juliol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de juliol de 2016