CCOO lamenta els accidents laborals mortals de dos treballadors a obres de Barcelona i Mataró

Condol a les famílies i companys

Divendres passat i dimarts passat es van produir dos accidents laborals mortals de dos treballadors de les empreses de la construcció Simó i Parada, SL, i Induper, SL. En el primer cas, l’accident va passar quan al treballador li va caure a sobre una biga en una obra a Mataró, i en el segon cas l’accident va tenir lloc quan el treballador va caure d’un tercer pis en una obra a Barcelona.

Des de la Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya, CCOO del Vallès Oriental – Maresme -Osona i CCOO de Catalunya lamentem aquests fets i volem expressar el condol a les seves famílies i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes dels accidents i per depurar les responsabilitats sobre aquests fets.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquests desafortunats accidents, a la seu de CCOO de Catalunya durant la jornada d’avui presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de juliol de 2016