CCOO rebutja l’ERO que planteja Nylstar

CCOO denuncia que la decisió de l’empresa suposa el tancament encobert de la fàbrica

CCOO d’Indústria rebutja l’ERO d’extincions que la direcció de Nylstar va presentar ahir al comitè d’empresa per acomiadar 155 dels 216 treballadors que té en plantilla. CCOO denuncia que aquest expedient suposa el tancament encobert de la fàbrica de Blanes, ja que amb només 61 treballadors que quedarien en plantilla no podrien mantenir l’activitat de l’empresa.

En la reunió d’ahir, la direcció de Nylstar també els va comunicar que no té diners per pagar els salaris dels treballadors que es quedin en plantilla ni les indemnitzacions de la resta de treballadors.

CCOO exigeix a la direcció de Nylstar la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar una sortida que permeti mantenir la màxima ocupació i evitar les mesures traumàtiques, així com un pla de finançament que doti de liquiditat la planta.

Davant aquest escenari, els treballadors i treballadores de Nylstar faran una manifestació en defensa dels seus llocs de treball el proper dimecres, 27 de juliol, a les 18 h, des de les instal·lacions de la fàbrica fins a l’Ajuntament de Blanes. CCOO d’Indústria dóna suport a aquesta mobilització.