Trobada d’Ignacio Fernández Toxo amb representants sindicals de sectors precaris i emergents

Demà dimarts, 12 de juliol, a les 10.00 hores, a l’Espai l’Assemblea de CCOO de Catalunya

Demà dimarts, 12 de juliol, a partir de les 10 hores i aprofitant la presència a Barcelona del secretari general de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, s’ha organitzant a l’Espai l’Assemblea de la seu central de CCOO de Catalunya una trobada amb delegats i delegades de sectors precaris i també de sectors emergents.

S’hi trobaran representants sindicals del sector de la pesca, l’atenció domiciliària, el lleure sociocultural, la intervenció social, els supermercats, la restauració de col·lectivitats, les escoles bressol o els centres especials de treball, entre d’altres, que compartiran les seves problemàtiques i intercanviaran experiències amb Fernández Toxo.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juliol de 2016