CCOO d’Indústria lamentem profundament la pèrdua del company José Vera Portillo

CCOO d’Indústria de Catalunya lamentem profundament la mort del nostre company José Vera Portillo, que ens ha deixat aquesta matinada, a l’edat de 67 anys, després duna llarga malaltia. CCOO d’Indústria de Catalunya volem expressar el nostre sentit pesar i condol als seus familiars, amics i companys i companyes.

José Vera va ser una persona molt implicada amb el sindicat tant a l’empresa com a la comarca del Vallès Occidental, de fet va ser dels sindicalistes que van treballar des de dins del sindicat vertical per construir les Comissions Obreres. Vera va ser delegat de l’empresa BJC, antiga Josa, de Rubí, durant 25 anys, també va ser delegat i secretari general de la Secció Sindical de CCOO de Sharp i membre de la Comissió Executiva de CCOO al Vallès Occidental i del Consell del Sindicat Minerometal·lúrgic del Vallès Occidental. Amb ell perdem un referent sindical al territori, que va saber transmetre els valors sindicals i la seva dedicació a molts companys i companyes.

A partir de les 18.30 hores d’avui i durant el matí de demà, es farà la vetlla al tanatori de Sancho de Ávila. La cerimònia de comiat tindrà lloc demà, 29 de juny, a les 16.10 hores.