Concentració a Barcelona, davant de la Delegació del Govern, per cridar ‘SOS refugiades’

Diferents entitats, sindicats i partits convoquem aquest acte demà, 15 de juny, en el marc del Dia Internacional del Refugiat

En el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades (20 de juny), diferents entitats, sindicats i partits polítics organitzem aquesta setmana un seguit d’actes per denunciar la dramàtica situació de desempara i de vulneració dels drets humans que estan patint les persones refugiades que arriben a Europa.

Els sindicats CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya i USOC; les associacions Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR-CEAR), ACCP, Moviment per la Pau – MPDL Catalunya, la ACCEM, la Fundació ACSAR i Metges del Món; i els partits PSC, ICV i ERC convoquem demà dimecres, 15 de juny, a les 18.30 hores, una concentració a Barcelona davant la Delegació del Govern (c/Mallorca, 278) sota el lema “SOS refugiades”.

A la concentració, dues persones refugiades llegiran el manifest que es lliurarà a la Delegació del Govern (https://www.ccoo.cat/pdf_documents/2016/manifest_sos_refugiades.pdf). Al final de la lectura es nomenaran las entitats participants i adherides al manifest i es farà una foto conjunta.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2016