Conferència sobre la situació dels sindicats a Europa i presentació del llibre ‘Sindicats en la crisi de l’euro’

Demà dimecres, 1 de juny, a partir de les 15.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimecres, 1 de juny, tindrà lloc a la sala 11 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta) una conferència sobre la situació dels sindicats a Europa i la presentació del llibre Sindicats en la crisi de l’euro, de Frank Bsirske, president de Ver.di, i Klaus Busch, de la Universitat d’Osnabrück i conseller d’Afers Europeus de Ver.di. Els autors proposen establir una comparativa de les polítiques dels diferents sindicats nacionals durant la crisi de l’euro.

L’acte és organitzat per CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya i les fundacions Friedrich Ebert Stiftung i Fundació Rafael Campalans. Començarà a les 15.00 hores amb la inauguració a càrrec de Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya, de Laura Pelay, vicesecretària general d’Àrea Externa i portaveu de la UGT de Catalunya, i de Gero Maass, de la Friedrich Ebert Stiftung a Madrid, i la moderació anirà de la mà de Francesc Trillas, de la Fundació Rafael Campalans. Després vindrà un debat sobre sindicats i relacions laborals a Europa, i finalment una taula rodona amb Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Camil Ros, secretari general d’UGT de Catalunya (que després faran la clausura), i Klaus Busch, de la Universitat d’Osnabrück i conseller d’Afers Europeus de Ver.di, i coautor del llibre Sindicats en la crisi de l’euro.

Trobareu el programa complet a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de maig de 2016