CCOO i la resta de sindicats de l’ensenyament públic exigeixen el retorn de les condicions laborals anteriors a les retallades

Demà dimecres, 1 de juny, a les 12.00 hores, a la seu del Departament d’Ensenyament a Barcelona

Els sindicats presents a la Mesa Sectorial de negociació del personal docent no universitari emplacen al Departament d’Ensenyament a iniciar un procés de negociació real pel retorn de les condicions laborals i de qualitat de l’ensenyament anteriors a les retallades.

Per això demanaran una primera reunió de la Mesa Sectorial específica per iniciar aquest procés, que s’haurà de realitzar en el termini de 15 dies. Si aquest procés iniciat no dóna resposta a les demandes presentades, els sindicats convocaran accions i mobilitzacions, inclosa la vaga.

Per a explicar-ho convoquen aquest dimecres 1 de juny a la seu del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona), a les 12.00 h, on es donaran a conèixer les demandes expressades en la petició que es lliurarà via Registre al mateix Departament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de maig de 2016