Roda de premsa del Comitè d’empresa de TVC sobre el cas de la petició de 7 anys de presó per a un treballador de TV3

Demà dimecres, 1 de juny, a les 12.30 hores, a la seu del Col·legi de Periodistes a Barcelona

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, el Comitè d’Empresa de TVC-CCMA convoca per demà dimecres, 1 de juny, una roda de premsa, a la seu del Col·legi de Periodistes a Barcelona (rambla de Catalunya, 10) a les 12.30 hores.

S’informarà del cas del treballador de TV3 amenaçat amb 7 anys de presó per la demanda de la CCMA, que l’acusa d’haver filtrat, l’any 2012, els sous de la plantilla de TV3 i de Catalunya Ràdio, amb els càlculs per a un ERO que l’empresa preparava i després es va confirmar. Les dades esmentades ja són públiques arran de la petició dels representants dels treballadors i en aplicació de la Llei de transparència. A la roda de premsa es parlarà de tot això i de més detalls de les accions i mobilitzacions que es preparen.

El Comitè d’Empresa de TV3 opina que els fets són història passada, que mantenir la demanda no aporta res excepte més patiment a l’acusat i a la seva família, i que ja és hora de passar pàgina del període de quatre anys que ha estat el més conflictiu de la història de la CCMA, a causa tant de la reforma laboral com de la contrareforma de la llei de la Corporació, que va regovernamentalitzar els mitjans públics de la Generalitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de maig de 2016