Les entitats convocants de la manifestació “Els drets no se suspenen” faran una acció i una foto de família per cridar a la participació

Divendres, a les 11.30 hores, a la plaça dels Àngels de Barcelona

Les entitats convocants de la manifestació del proper diumenge 29 de maig sota el lema “Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials, democràcia real” faran divendres, 27 de maig, una crida a la participació amb una acció i una foto de família a la plaça dels Àngels de Barcelona a les 11.30 hores.

Seguidament, faran declaracions als mitjans de comunicació el president de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Jordi Giró; la coordinadora de Secretaria General i Relacions Institucionals de CCOO de Catalunya, Carme Martínez Ruzafa; el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i el portaveu de la Comissió Promotora de la ILP per una Renda Garantida de Ciutadania, Diosdado Toledano.

Fins al moment, una quarantena d’entitats socials de tot tipus (sindicals, veïnals, culturals, juvenils, sobiranistes) i partits polítics s’han adherit a la convocatòria de diumenge.

Barcelona, 25 de maig de 2016

Agenda: