Presentació de la campanya “Cooperació sindical: solidaritat i compromís”

Demà dimecres, 4 de maig

Demà dimecres, 4 de maig de 2016, les fundacions Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya i Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris de la UGT de Catalunya presentaran la campanya “Cooperació sindical: solidaritat i compromís”. L’acte es farà a les 17 h a la Delegació de Govern de la Generalitat (Via Laietana, 26, planta baixa), a Barcelona.

La presentació de la campanya i la distribució dels materials de sensibilització anirà a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i de Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya. A l’acte, hi participarà Manel Vila, director general de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya. També tindrà lloc la inauguració de l’exposició sobre la cooperació sindical.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de maig de 2016