CCOO lamenta un nou accident laboral mortal d’un treballador d’una empresa de Montblanc

Condol a la família i companys

Divendres passat es va produir un nou accident laboral mortal d’un treballador d’una empresa de Montblanc. L’accident va ser in itinere, quan el treballador anava al seu centre de treball a les 7 del matí, i a pocs metres de la fàbrica va patir l’accident. El treballador tenia 48 anys.

Des de CCOO d’Indústria, CCOO de les comarques de Tarragona i CCOO de Catalunya lamentem aquest fet i volem expressar el condol a la seva família i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident i per depurar les responsabilitats sobre aquest fet.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquest desafortunat accident, a les seus del sindicat CCOO a Tarragona i de CCOO de Catalunya durant la jornada d’avui presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.