CCOO i UGT es concentren davant la patronal per reclamar més prevenció i fer front a l’empitjorament de les condicions laborals

Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Amb motiu del 28 d’abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat  en el Treball, nombrosos delegats i delegades de prevenció de CCOO de Catalunya, després de fer una assemblea a la seu del sindicat a Barcelona, s’han concentrat amb delegats i delegades d’UGT, davant la seu de la patronal Foment del Treball a Barcelona, per reclamar més prevenció i fer front a l’augment de la precarització de les condicions laborals.

Aquest any des de CCOO de Catalunya volem denunciar com les polítiques d’ajust amb marcat accent neoliberal que s’han plantejat com a alternativa a la crisi mitjançant reformes laborals successives i han desregulat i empitjorat les condicions de treball.

Els resultats són més sinistralitat laboral (augmenten els accidents, però disminueix la declaració de les malalties professionals) i un agreujament de la salut de la població treballadora.

Feu clic per veure:
– Les fotos de l’assemblea feta a la seu de CCOO a Barcelona.
– Les fotos de la performance ‘La salut, el teu dret’, davant Foment de Treball a Barcelona
– El vídeo de la performance ‘La salut, el teu dret’, davant Foment del Treball a Barcelona, amb parlaments de Joan Carles Gallego, secretari general, i Loly Fernández, responsable de Salut Laboral, de CCOO de Catalunya.

Més informació.