Estrena del documental ‘Ni doblegats ni domesticats’

Demà divendres, 29 d’abril, a les 18 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Aquest divendres, 29 d’abril, s’estrena el documental Ni doblegats ni domesticats, promogut per CCOO d’Indústria i la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya i produït per COMPACTO SCCL, Productora. Es tracta d’un projecte híbrid on ficció i documental s’entrellacen per plantejar els reptes de futur que ha d’afrontar el sindicalisme de classe i CCOO, com a sindicat, d’una manera fresca i desenfadada, incorporant l’opinió dels joves, sense oblidar les lluites que ens van permetre conquerir drets laborals i socials, millorar les condicions de treball i lluitar per una societat més justa.

L’acte començarà a les 18 h, a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona). Farà la presentació Miguel Ángel Domínguez, secretari general de la Federació Agroalimentària. Després de la projecció, s’obrirà un col·loqui-cinefòrum amb la participació de Pol Fuentes, director del projecte; Javier Pacheco, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Esther Sánchez, doctora en dret i màster en dret del treball.

L’estrena s’emmarca en els actes de la setmana cultural de CCOO al voltant del Primer de Maig, un moment molt oportú per recordar la importància del moviment obrer organitzat i de lluitar plegats en defensa dels drets socials i les condicions laborals del conjunt de la classe treballadora.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’abril de 2016