CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central convoca assemblea intercomarcal de delegats i delegades a Sabadell

Dilluns, 25 d’abril, a les 10 h, a l’Auditori Pere Quart

El proper dilluns, 25 d’abril, a les 10 h, CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central convoca a Sabadell una assemblea intercomarcal de delegats i delegades.

Els bons resultats obtinguts en les eleccions sindicals que ens situen, un cop més, com a primera força sindical ens han d’enfortir per continuar treballant per un repte comú: el de combatre les desigualtats, la precarietat laboral i defensar els nostres interessos i els nostres drets, que són els de la classe treballadora. Ja tenim a prop el Primer de Maig, una cita ineludible per a tots els treballadors i les treballadores. El Primer de Maig és una jornada reivindicativa i un punt de trobada que, any rere any, ens ofereix l’oportunitat de demostrar la nostra capacitat de mobilització, força i unitat d’acció, davant l’actual situació d’inestabilitat i d’incertesa política.

Per tot això i perquè volem estar més organitzats que mai, CCOO convoca aquesta assemblea de delegats i delegades, dilluns 25 d’abril, a l’Auditori Pere Quart de Sabadell (c/ Lacy, 1). A la finalització de l’assemblea, a les 12.15 h, ens manifestarem des del c/ Lacy fins al Centre Metal·lúrgic (c/ Tres Creus, 66), on farem una concentració.

En l’assemblea intervindran Marisol De Dios, responsable de Salut Laboral de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central; Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Fernando Lezcano, secretari d’Organització i Comunicació de la Confederación Sindical de CCOO. Abans de començar l’assemblea, a les 9.45 h, faran declaracions als mitjans que ho desitgin, al mateix lloc.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 d’abril de 2016